βρίσκεστε εδώ: Αρχική σελίδα \ Φυσικό αέριο

ΕΠΑ Θεσσαλονίκης: 12% φθηνότερο αέριο για οικιακούς, εμπορικούς πελάτες – 17% για βιομηχανίες

epa_thessalonikisΜειωμένη θα είναι, το μήνα Μάιο, η τιμή του φυσικού αερίου προς όλους τους καταναλωτές της ΕΠΑ Θεσσσαλονίκης, καθώς η εταιρεία μετακυλύει τη μείωση του κόστους αγοράς αερίου από τη ΔΕΠΑ.

Ειδικότερα, τον Μάιο 2015 παρουσιάζεται σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα μείωση κατά 12% στην τιμή φυσικού αερίου με όλους τους φόρους για τους οικιακούς και εμπορικούς πελάτες (Τ2/Τ3), ενώ στους βιομηχανικούς πελάτες (Τ5) που έχουν συνάψει τη κοστοστρεφή βιομηχανική Σύμβαση η μείωση στην τιμή φυσικού αερίου (χωρίς φόρους) είναι της τάξης του 17%.

Επιπλέον μείωση στο κόστος αγοράς φυσικού αερίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΔΕΠΑ, αναμένεται από τον Ιούλιο, γεγονός που θα επιφέρει νέες μειώσεις των τιμών φυσικού αερίου προς όλους τους καταναλωτές ενόψει της έναρξης της νέας χειμερινής περιόδου.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του Οικονομικού Πολυσυνεδρίου 26ου Μοney Show το οποίο πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 22-24 Μαΐου στο Ξενοδοχείο Hyatt Regency υπό την αιγίδα του υπουργείου Μακεδονίας Θράκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης, με συνδιοργανωτές το Ελληνοιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, την εταιρία Excess Advertising και τον Όμιλο Εταιριών Σαμαράς & Συνεργάτες, μίλησε ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ κ. Λεωνίδας Μπακούρας.

Στην ομιλία του, ο κ. Μπακούρας αναφέρθηκε στα μεγάλα αναπτυξιακά έργα των αγωγών φυσικού αερίου που θα διέλθουν από την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας, ενώ πραγματοποιήθηκε εκτενής αναφορά στην πορεία της εταιρίας μέχρι σήμερα και στα θετικά οφέλη που απορρέουν για την αγορά από το πετυχημένο μοντέλο λειτουργίας της ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

Επιπλέον, παρά τη σημαντική οικονομική ύφεση που διανύει η ελληνική αγορά, σύμφωνα με τον κ. Μπακούρα υλοποιείται για το έτος 2015 ένα ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα από την ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, επικεντρώνοντας κυρίως στην ανάπτυξη του δικτύου διανομής φυσικού αερίου με στόχο την αύξηση της διείσδυσης σε όλες τις κατηγορίες των καταναλωτών.