βρίσκεστε εδώ: Αρχική σελίδα \ Φυσικό αέριο

Φυσικό αέριο: Στο 52% η ζήτηση στη Θεσσαλονίκη το 5μηνο

epa_ThesΣημαντική είναι η διείσδυση του φυσικού αερίου στη Θεσσαλονίκη το 2014, καθώς αποτελεί την πρώτη επιλογή για περισσότερους από 670.000 κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της πόλης, με τον βαθμό διείσδυσης να ανέρχεται στο 52% του πληθυσμού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΠΑ Θεσσαλονίκης, τα νέα συμβόλαια των πελατών κατά το α’ πεντάμηνο του 2014 ανήλθαν σε 2.823, με τον συνολικό αριθμό των συμβολαίων από την αρχή δραστηριοποίησης της εταιρείας να ξεπερνάει τις 186.500.

Όπως σημειώνει η εταιρεία φυσικού αερίου, στόχος είναι η μείωση του ενεργειακού κόστους και η παροχή ανταγωνιστικών τιμών σε όλους τους καταναλωτές. «Στο ιδιαίτερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί, η μείωση των τιμών προμήθειας του αερίου ενισχύει την ανταγωνιστικότητα και μέσω της τιμολογιακής πολιτικής που εφαρμόζει η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης στους πελάτες της, συμβάλει στην τόνωση και στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης για την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης για τη χειμερινή περίοδο Οκτώβριος 2013-Απρίλιος 2014, η εξοικονόμηση που προσφέρει το φυσικό αέριο συγκριτικά με το πετρέλαιο θέρμανσης υπερβαίνει το 43% (κατηγορία κατανάλωσης Τ2, €/kWh – Αυτόνομη / Ανεξάρτητη Θέρμανση). Και για την επερχόμενη περίοδο θέρμανσης η τιμή του φυσικού αερίου αναμένεται να κυμανθεί σε αντίστοιχα επίπεδα.

Η εφαρμοζόμενη τιμολογιακή της εταιρίας προσφέρει διαχρονικά σημαντικό όφελος για τους καταναλωτές αερίου σε σχέση με τα ανταγωνιστικά καύσιμα. Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης αναγνωρίζουν τον σύγχρονο και οικονομικό τρόπο θέρμανσης με φυσικό αέριο, ο οποίος παρέχει σημαντική εξοικονόμηση, μέγιστη ασφάλεια, ευκολία χρήσης και ένα καθαρότερο περιβάλλον» καταλήγει η ανακοίνωση.

Επενδύσεις και ανάπτυξη δικτύου σε νέες περιοχές

Αναγνωρίζοντας ότι το φυσικό αέριο είναι σταθερά η πρώτη επιλογή των κατοίκων της Θεσσαλονίκης, η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης υλοποιεί, σύμφωνα με το πολυετές επιχειρησιακό πλάνο της, ένα ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα, που προβλέπει επενδύσεις ύψους 45,3 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 11,7 εκατ. θα επενδυθούν κατά το έτος 2014 επικεντρώνοντας κυρίως στην ανάπτυξη του δικτύου διανομής φυσικού αερίου, ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση άλλων σημαντικών έργων που βελτιώνουν την υποδομή της εταιρείας και την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας.

Για την τρέχουσα χρονιά προγραμματίζονται και υλοποιούνται εργασίες για την κατασκευή των υποδομών σε ενεργό δίκτυο συνολικού μήκους 35 χλμ. σε όλη την Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες αιτήσεις, ανεβάζοντας το συνολικά κατασκευασμένο δίκτυο στα 1.024 χλμ., με κύριο σκοπό την αύξηση της πύκνωσης και την τροφοδότηση όσο το δυνατόν περισσότερων διαμερισμάτων.

Επιπλέον προγραμματίζεται εντός του β’ εξαμήνου 2014 η ολοκλήρωση της σύνδεση δύο νέων περιοχών και συγκεκριμένα της Νέας Μαγνησίας (Δήμου Δέλτα) και Νέας Ραιδεστού (Δήμου Θέρμης). Στις περιοχές αυτές ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες για την υπογραφή των συμβολαίων σύνδεσης των Δημοτικών Κτιρίων και Σχολείων που βρίσκονται επί του προγραμματισμένου δικτύου ενώ έχει ήδη συνάψει συμβόλαιο σημαντικός αριθμός πολιτών. Η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν στα αρμόδια γραφεία εξυπηρέτησης την αίτηση σύνδεσης με το δίκτυο φυσικού αερίου προκειμένου να υπάρχει η ευχέρεια χρόνου τόσο για την κατασκευή εκ μέρους της ΕΠΑ του σημείου παροχής, όσο και για την κατασκευή εκ μέρους σας της εσωτερικής εγκατάστασης και των διαδικασιών ελέγχου και ενεργοποίησης

Βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών

Στο κομμάτι των παρεχόμενων υπηρεσιών της, η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης συνεχίζει τις προσπάθειες για περαιτέρω βελτίωση, υλοποιώντας εντός του 2014 μία σειρά από νέες λειτουργικότητες που απευθύνονται τόσο προς τους πελάτες της όσο και προς τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του φυσικού αερίου.

Ειδικότερα εντός του 2ου εξαμήνου του 2014 αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή:

-Το αναβαθμισμένο Εταιρικό Website που θα υποστηρίζει την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων των πελατών, τη διαχείριση και πληρωμή λογαριασμών αερίου, την ηλεκτρονική πληροφόρηση για όλα τα θέματα φυσικού αερίου  κλπ.
-Η ηλεκτρονική υποβολή μελετών και εγγράφων που αφορούν την εσωτερική εγκατάσταση με την χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής από τους μελετητές μηχανικούς
-Η χρήση tablets από τους πωλητές για την διεξαγωγή των τεχνικών επισκέψεων και από τους ελεγκτές μηχανικούς στον έλεγχο εσωτερικών εγκαταστάσεων.
-Η ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των εγγράφων που σχετίζονται με τα συμβόλαια και την παροχή φυσικού αερίου.

Σύμφωνα με την εταιρεία, με την εφαρμογή των εν λόγω νέων λειτουργιών αναμένεται να επιτευχθεί:

-Μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης και του χρόνου αναμονής στα Γραφεία Εξυπηρέτησης Πελατών και αναβάθμιση του επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών.
-Άμεση, ασφαλής και απομακρυσμένη δυνατότητας επικοινωνίας μεταξύ Εταιρείας και Πελατών ή/και Εξωτερικών Συνεργατών χωρίς την έλευσή τους στα Γραφεία Εξυπηρέτησης.
-Γρήγορη διεξαγωγή τεχνικών επισκέψεων και ελέγχων εσωτερικών εγκαταστάσεων
-Ανάπτυξη ενός ασφαλούς και γρήγορου συστήματος διαχείρισης εγγράφων μέσω μίας νέας φιλοσοφίας ηλεκτρονικής υποβολής εγγράφων προς την εταιρεία
-Ασφάλεια από καταστροφή των εγγράφων μέσω της Ψηφιοποιημένης εφαρμογής και ταυτόχρονη μείωση του απαιτούμενου χώρου
-Συνολική βελτίωση της εταιρικής εικόνας.

Έλεγχοι ασφάλειας και συντήρησης

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης για την ασφάλεια και συντήρηση των εσωτερικών εγκαταστάσεων, η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης ξεκινά εντός του Ιουλίου δειγματοληπτικούς ελέγχους σε εγκαταστάσεις φυσικού αερίου που έχουν συμπληρώσει 4έτη από την αρχική τους λειτουργία και θα πρέπει να διαθέτουν το Πιστοποιητικό Επανελέγχου Στεγανότητας Σωληνώσεων.

Οι έλεγχοι θα πραγματοποιηθούν όλο το 2014 και διενεργούνται ανεξάρτητα από τον αρχικό έλεγχο πριν την πρώτη τροφοδότηση που εφαρμόζει η ΕΠΑ σε όλους τους πελάτες που συνδέονται με το δίκτυο φυσικού αερίου.

Διακανονισμοί οφειλών και πρόγραμμα «relax super απλό – Σταθερή Μηνιαία Χρέωση»

Σε ότι αφορά τους λογαριασμούς φυσικού αερίου και τις οφειλές των καταναλωτών, η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης κάνει δεκτά αιτήματα διακανονισμών και ειδοποιεί έγκαιρα τους καταναλωτές με τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία για το ύψος των οφειλών τους και τις δυνατότητες αποπληρωμής τους, όπως άλλωστε αναφέρεται στα πλαίσια των Γενικών Όρων Συναλλαγών.

Στόχος είναι να τακτοποιούνται εμπρόθεσμα οι οφειλές ώστε να μην επιβαρύνονται οι καταναλωτές με επιπλέον έξοδα όπως π.χ. τέλη επανασύνδεσης λόγω διακοπής της παροχής.

Η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης -όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της- ανταποκρινόμενη στην ανάγκη για ευελιξία λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών καινοτομεί, συνεχίζοντας την εφαρμογή του προγράμματος «relax super απλό – Σταθερή Μηνιαία Χρέωση» το οποίο διευκολύνει τους χρήστες φυσικού αερίου στην πληρωμή της κατανάλωσής τους προσφέροντας τη δυνατότητα για σταθερό κόστος θέρμανσης και ζεστό νερό όλο τον χρόνο. Το πρόγραμμα «relax super απλό – Σταθερή Μηνιαία Χρέωση» κατανέμει ισόποσα την προβλεπόμενη συνολική ετήσια χρέωση των καταναλωτών σε 12 ισόποσες μηνιαίες δόσεις. Για παράδειγμα, ένα διαμέρισμα στη Θεσσαλονίκη, 80-100 mμε ετήσια κατανάλωση φυσικού αερίου περίπου 800 m3 για θέρμανση και ζεστό νερό χρήσης, η σταθερή μηνιαία χρέωση ανέρχεται σε 70€ το μήνα.